Yral Cole - Politi Ansøgning

121 views
Hvad er dit RP navn?: Yral Cole

Hvor gammel er du (Min. 14 år, men der kan ske undtagelser!)?: 14 år

Har du nogen erfaringer som Politi?: Små Servere (kan ikke huske navn) - Rigs/Vicerigspolitichef, LDG - PolitiBetjent, DanskTakistanLife - Politibetjent/TMP, DLS - Politielev.

Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: 
Jeg er en dreng på 14 år som bor på Sjælland, jeg bruger det meste af min fritid på Computer, jeg elsker at spille og jeg går ikke til noget sport, jeg er en frisk dreng og jeg er altid klar til noget RP, jeg spiller mest Arma III RP. Jeg har mange venner og jeg elsker at være sammen med dem og spille med dem. Jeg har mødt 75% af alle mine steam venner over Arma III og derfor kender jeg nok et par stykker.

Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: (Bagrundshistorie) Jeg blev født på Altis, Jeg levede 2 år der og så flyttede jeg med min famillie til LakeSide, der boede jeg i 15 år. Jeg har 3 brødre, Abdul Møller, Hassan Møller, Ali Møller. Jeg har arbejdet med mange ting, Politi, EMS, Psykolog, og mere. Min mor døde da jeg var 7, hun døde i et fly styrt. Da det skete var mig og min far meget tæt. Men en dag var han væk, jeg kunne ikke finde ham da jeg kom hjem og siden da har jeg været alene. Da jeg blev ældre fik jeg arbejde i LakeSide som EMS. Det arbejdede jeg med i cirka 1½ år men jeg ville prøve noget mere udfordrene. Så jeg rejste tilbage til Altis og ansøgte om at blive betjent der. efter bare 1 uge blev jeg accepteret. Jeg klarede det vildt godt der og tjente mange penge, men jeg savnede nu LakeSide. Så derfor rejste jeg tilbage til LakeSide IGEN. Da jeg rejste mistede jeg mine penge. Jeg ved ikke hvordan det skete men alle mine penge var væk. Så jeg startede på en frisk i Lakeside. Jeg mistede også mit job som betjent men her er jeg. Klar til at starte igen.

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: Jeg kan tilbyde et godt kammerat skab og en masse hjælp. Jeg kan være god at tale med, og i min tid som supporter har jeg fået ret god feedback. Jeg kan tilbyde at være meget aktiv og klare en masse opgaver. Jeg kan finde ud af mange normale ting men ikke sådan noget vildt avanceret med filer og alt det der.

Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 75 Ord) I skal vælge mig fordi at jeg har så god erfaring, jeg har over 1000 timer i Arma III og derfor kan jeg finder ud af de nødvendige ting. (f.eks Flyve, Køre, Sejle, Skyde) Jeg er god at snakke med og vil kunne hjælpe politi holdet en hel del. Jeg har prøvet at være politi på mange gange og kan derfor finde ud af at gøre de fleste ting. Jeg har oplevet Politi der simpelthen FailRP'er bare fordi at de keder sig. Sådan vil jeg ikke være. Jeg vil tage mit arbejde meget seriøst og gøre det så godt jeg kan.

Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?: Ja, selvfølgelig.

Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: Nej, udover at jeg har en lille smule travlt for tiden
+1

God betjent
Din ansøgning er Afvist

Adam Nielsen - Rigspolitichef
Reply