[b]Hvad er dit RP navn?: Kevin Jensen
Hvor gammel er du ?: 14 år
Har du nogen erfaringer som Politi?: Jaj eg har været politi på et par kelley servere og så var jeg betjent på ErDuGamer.[/b]
[b]Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: Jeg er en dreng på som sagt 14 år jeg går ikke til nogle bestemt sport jeg har et seriøst csgo hold i sørby hvor jeg bliver trænede som igl spiller tirsdag og torsdag men ellers ikke andre dage hvor jeg skal noget bestemt. Jeg kan meget godt lide at spille spiller meget tit i min fritid det sjældent jeg gør andet end at spille. Overvejer at starte til noget floorball engang om ugen men ikke officielt endnu :D[/b]
[b]Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: Min rp person hedder Kevin Jensen. Han er uddannet Betjent og kan meget godt lide at spise donuts hjælpe folk og kan finde ud af at ofre sig selv på en måde for at hjælpe de civile da det er svært at være politi der kan ske store skader, drab og andre ting. Men han har været betjent i et par år og nu ville han finde en anden by at blive betjent i :D
Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: Noget seriøst roleplay. hjælpe byen med at der er mindre kriminalitet og gøre de civile trygge i deres by så de ikke frygter deres liv på gaderne :D[/b]
[b]Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) I skal vælge mig Kevin Jensen fordi jeg har erfaringer for både store og små servere som betjent men også kan finde ud af at hjælpe de civile og give dem et trygt sted og jeg kan finde ud af hvordan man opfører sig som betjent og hvis jeg mangler noget viden lærer jeg meget hurtigt. Hvis i vælger mig vil jeg skaffe mindre kriminalitet i byen samt at alle er trygge :D[/b]
[b]Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?: Ja jeg er indforstået i det :D
Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: Nej.
Din underskrift: [size=150][i]Kevin Jensen[/i][/size][/b]
Hvad er dit RP navn?: Kevin Jensen
Hvor gammel er du ?: 14 år
Har du nogen erfaringer som Politi?: Jaj eg har været politi på et par kelley servere og så var jeg betjent på ErDuGamer.
Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: Jeg er en dreng på som sagt 14 år jeg går ikke til nogle bestemt sport jeg har et seriøst csgo hold i sørby hvor jeg bliver trænede som igl spiller tirsdag og torsdag men ellers ikke andre dage hvor jeg skal noget bestemt. Jeg kan meget godt lide at spille spiller meget tit i min fritid det sjældent jeg gør andet end at spille. Overvejer at starte til noget floorball engang om ugen men ikke officielt endnu :D
Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: Min rp person hedder Kevin Jensen. Han er uddannet Betjent og kan meget godt lide at spise donuts hjælpe folk og kan finde ud af at ofre sig selv på en måde for at hjælpe de civile da det er svært at være politi der kan ske store skader, drab og andre ting. Men han har været betjent i et par år og nu ville han finde en anden by at blive betjent i :D
Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: Noget seriøst roleplay. hjælpe byen med at der er mindre kriminalitet og gøre de civile trygge i deres by så de ikke frygter deres liv på gaderne :D
Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) I skal vælge mig Kevin Jensen fordi jeg har erfaringer for både store og små servere som betjent men også kan finde ud af at hjælpe de civile og give dem et trygt sted og jeg kan finde ud af hvordan man opfører sig som betjent og hvis jeg mangler noget viden lærer jeg meget hurtigt. Hvis i vælger mig vil jeg skaffe mindre kriminalitet i byen samt at alle er trygge :D
Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?: Ja jeg er indforstået i det :D
Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: Nej.
Din underskrift: Kevin Jensen