Mads FynBo - Politi Ansøgning

123 views
Hvad er dit RP navn?: Mads FynBo

Hvor gammel er du ?: 15 19/04/02

Har du nogen erfaringer som Politi?: https://drive.google.com/open?id=1xLWJjzkZErYTe0wQmGdap9ySDhackTbtSVkavSIhPKc

Beskriv dig selv i IRL (Min. 75 Ord)?: Jeg er en person som godt kan lide at spille og hygger mig bare med det. Jeg går i fitness ca. 3 gange sammen med nogle gutter. Jeg elsker bare at spille arma 3 som næste det eneste. Jeg sidder tit foran skærmen men hvis jeg ikke gør det hygger jeg bare med venner eller familien. Jeg tror ikke der er så meget mere jeg lige kan fortælle om mig men i hvert fald hygger jeg mig med at game 

Beskriv din RP karakter (Min. 50 Ord)?: Født i Sofia (Altis), med begge forældre fra Skotland. Jeg havde en relativt gennemsnitlig barndom i Sofia, min far var en geologisk landmåler og arbejdede på vegne af den britiske regering for at analysere de nylige jordskælv, der ramte øen, min mor, en politisk rådgiver for regionen Sofia. Først da jeg var 14, begyndte jeg at forstå betydningen af min mødres rolle som en politisk skikkelse, med den syndikats opståen i magt imod regeringen, min mor var under konstant vagt. En sen aften vågnede jeg for at høre skud og råbe, fra hvad jeg blev fortalt af politiet den nat, syndikatet hærgede mit mødres hus i et forsøg på at overtage i Sofia, min far, der havde forsøgt at beskytte hende blev dræbt sammen med min Mor og vagter. Jeg lovede mig selv den aften at jeg ville søge hævn for min mor og arbejde for politiet for at genoprette autoriteten og hjælpe Altis folk for at forhindre det hjerteslag, jeg led på nu i den unge og fyldte alder af 17 år Kraften i håbet om, at jeg kan gøre en forskel.

Hvad tror du selv du kan bringe til Politi korpset?: En aktiv spiller med mange erfaringer. Jeg kan altid give folk råd hvis de mangler et eller adet. Jeg hjælper altid gerne en ny eller en der har glemt et eller andet. Jeg er hyggelig og elsker at snakke med nye mennesker.

Hvorfor skal vi vælge dig? (Min. 100 Ord) I skal vælge mig fordi jeg er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer og jeg har viden indenfor politiet. Jeg er en person som er meget pligt opfyldende og derfor vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at yde mit bedste. Jeg er også en person som er god til at lytte til ris og ros så hvis jeg får noget at vide om noget som jeg skal gøre anderledes vil jeg selvfølgelig gøre det. Jeg er også en person som elsker at få en god snak med de civile end af bare skyde dem eller komme i konflikt med dem. Så vil jeg hellere tage en snak om hvordan landet ligger. 

Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en ord ordnet?: Jeps det er jeg

Skal vi vide mere om dig (Fx sygdomme osv)?: Er svagt ordblind men ellers ik andet.

Din underskrift: Mads FynBo<3
Din ansøgning er ACCEPTERET!
Velkommen i politiet

Vi sætter stor pris på din interesse i politiet og forventer mere end du tror af dig. 

Du skal videre til et interview og derefter skal du bestå en træning - Du får ydeligere informationer til interviewet på teamspeaken.
Reply