Hvorfor sender Fluffy èns ip rundt og spørger folk om de kan ddos?

121 views
Dit navn: Mads West

Dit player id: Unødvendigt

Hvem vil du gerne klage over?: Fluffy Moerner (Stifter)

Hvorfor vil du klage over personen?: Det er mere en henvendelse til både staff og spillere. Fluffy Moerner vælger at perm banne mig på ts for grimt sprog, da jeg vælger at spørge ind til hvorfor han har delt min IP til folk for at de kunne ddos mig. Fluffy vælger så at komme med en undskyld for hvorfor han skal banne mig på serveren og kalder det provokation. Det eneste jeg bedte om var at Bob Lee Swagger (Project Lead) kom op fordi han er lidt mere fornuftig at høre på end en dreng på 14 år, der knap nok kan holde sine ord. Det er kujon agtigt at sende andres IP ud, bare fordi at man mener at de har gjort noget, som man aldrig har bevist eller som man godt ved de ikke har gjort. Tag jer sammen, Life Of Lakeside, I vil gerne have et community op, men jeres såkaldte "leder" ødelægger det for jer, imens I slikker røv på ham. Håber at den her bliver læst af nogle fornuftige mennesker og ikke bliver slettet med det samme af Fluffy eller hans "får".  

Video Bevis (Minimum 5 min): Jeg har ingen video, men hans "får" og I ved det godt selv at det her ikke fungere.
https://gyazo.com/f08e02889a4cbfd20c6d1142147babe7
✪DjuMads said previously:

Dit navn: Mads West

Dit player id: Unødvendigt

Hvem vil du gerne klage over?: Fluffy Moerner (Stifter)

Hvorfor vil du klage over personen?: Det er mere en henvendelse til både staff og spillere. Fluffy Moerner vælger at perm banne mig på ts for grimt sprog, da jeg vælger at spørge ind til hvorfor han har delt min IP til folk for at de kunne ddos mig. Fluffy vælger så at komme med en undskyld for hvorfor han skal banne mig på serveren og kalder det provokation. Det eneste jeg bedte om var at Bob Lee Swagger (Project Lead) kom op fordi han er lidt mere fornuftig at høre på end en dreng på 14 år, der knap nok kan holde sine ord. Det er kujon agtigt at sende andres IP ud, bare fordi at man mener at de har gjort noget, som man aldrig har bevist eller som man godt ved de ikke har gjort. Tag jer sammen, Life Of Lakeside, I vil gerne have et community op, men jeres såkaldte leder ødelægger det for jer, imens I slikker røv på ham. Håber at den her bliver læst af nogle fornuftige mennesker og ikke bliver slettet med det samme af Fluffy eller hans får.  

Video Bevis (Minimum 5 min): Jeg har ingen video, men hans får og I ved det godt selv at det her ikke fungere.
https://gyazo.com/f08e02889a4cbfd20c6d1142147babe7

+1

+1

Reply